Tutaj powinien być opis

Podsumowanie Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego "Polak ma essę"

Podsumowanie Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Polak ma essę!" #polakmaessę

zadanie 3,5,14,18,22

Oto zadania, których wykonania podjęli się uczniowie klasy czwartej ,w ramach zajęć rozwijających z historii.

1. „Początki druku” Czwartoklasiści zapoznali się z historią druku. Bawili się w drukarzy i wykonali pieczątki z ziemniaków za pomocą, których „drukowali słowa”.

 2. „Miko Kopernikowski” - Mikołaj Kopernik w nowej odsłonie. Kim byłby współcześnie? Uczniowie wymyślali kim mógłby być M. Kopernik ,gdyby żył w naszych czasach. Stworzyli niezwykłe prace plastyczne.

3. „Alfabetyczna historyjka” – Układamy wspólną klasową historię z alfabetycznym zacięciem. Czwartoklasiści stali się autorami opowiadań ,które zaczynały się od kolejnych liter alfabetu. Dzięki ich zaangażowaniu powstały zabawne historie, których bohaterami były postaci historyczne.

 4.“Instarycerz” - Wrzucamy posty z życia Zawiszy Czarnego. W ramach tego zadania uczniowie zastanawiali się co mógłby napisać Zawisza Czarny, gdyby miał konto na Instagramie. Efektem pracy były instagramowe posty Zawiszy Czarnego. W zabawny sposób uczniowie utrwalili sobie wiedzę o tym niezwykłym, polskim rycerzu.

5.Uczta u Wierzynka Czwartoklasiści zabawili się w szefów kuchni i ułożyli menu dla niezwykłych gości uczty w Krakowie u Mikołaja Wierzynka. Uczniowie w czasie realizacji projektu utrwalali nabytą wiedzę z historii, odkrywali swoje talenty i rozwijali kreatywność. Udział w projekcie był dla nich niezwykłą przygodą i nauką poprzez zabawę.

Dziękuję Wam za niezwykłe zaangażowanie.